Midden America 2013 - Reisverslag uit Nederland, Nederland van elsenjan - WaarBenJij.nu Midden America 2013 - Reisverslag uit Nederland, Nederland van elsenjan - WaarBenJij.nu

Midden America 2013

Door: Jan en Els

07 Januari 2013 | Nederland, Nederland

Hoi Allemaal,

We hopen dat we jullie niet gaan vervelen maar we gaan het nog een keer proberen.
19 januari vertrekken we vanuit Brussel voor 6 weken naar Midden Amerika.
We landen in Cancun-Mexico en starten aldaar de reis.
We zijn van plan via Mexico, Belise, Honduras naar Guatemala te reizen.
Vervolgens vliegen we op 4 maart dan via Guatemala stad weer naar huis.
We gaan proberen middels onze verslagen wat reis plezier en zonneschijn aan jullie over te brengen.

• 07 Januari 2013 - 17:50

Snebo:

Nou nou, ik heb de primeur !
    Heel, heel veel plezier en veel avonturen!
    We wensen jullie een behouden trip , veel gezondheid en veilig weer thuis.
    We kijken uit naar jullie verhalen.
    Na een vermoeiende dag, gelijk met de kippen op stok is het advies van Snet.
    Groetjes, Snebo

• 07 Januari 2013 - 18:24

Ben En Corry:

Hoi jan en els.
    Bricht ontvangen in monte gordo
    Hebben internet dus skypen voor lullie vertrek nog een keer
    Groetjes ben en corry xxx

• 07 Januari 2013 - 19:29

Riny & Harrie:

Beste Els en Jan,

Hoezo vervelen?! Wij vinden het iedere keer weer leuk om wat van jullie te horen en jullie te volgen. We kijken weer uit naar jullie reisverslagen en foto's.
    We wensen jullie een fijne tijd toe!

Groetjes.
    Riny & Harrie

• 07 Januari 2013 - 20:09

Esther & Claudia:

Hoi Jan & Els,
    Wat een mooie reis hebben jullie nog voor de boeg, heerlijk!!! Uiteraard zijn wij weer erg benieuwd en nieuwsgierig naar jullie reisverslagen en de foto's. Mochten jullie vanaf 26 januari nog in de buurt zijn van Playa del Carmen en even tijd hebben, dan kunnen we misschien nog ff afspreken op de "Fifth Avenue" om samen gezellig een pilsje te drinken. Heel veel plezier samen en een goede reis!
    Groetjes, Esther & Claudia x.

• 07 Januari 2013 - 20:13

Herman En Ine:

Hoi Jan en Els,

Fijn dat jullie ons weer deelgenoot gaan maken van jullie avontuur. Dat verveelt ons echt niet hoor! Heel veel plezier en laat maar snel wat horen want we zijn heel benieuwd.

Groetjes Herman en Ine

• 07 Januari 2013 - 20:37

Rinie & Annie:

Hallo lieve mensen,
    Wat staan jullie er weer goed voor.heerlijk naar de zon.Dat zal weer een heel avontuur worden.Geniet er samen van dat doen wij weer van jullie verslagen en foto`s.
    `n heel mooie tijd en gezond weer terug,Wie weet nog een biertje in Mexico met onze meisjes,
    liefs Rinie & Annie.

• 07 Januari 2013 - 20:47

Jeanne :

Hoi Jan en Els wij wensen jullie weer een hele mooie reis en lezen graag mee ,geniet er van Groetjes Jeanne en Peter

• 07 Januari 2013 - 21:09

Loes:

GAAF!! heel veel plezier & geniet ervan! X

• 08 Januari 2013 - 09:24

Liesbeth:

Heerlijk om jullie verslagen weer te lezen!
    Een hele goede reis gewenst en geniet, geniet, geniet!!!

gr. Liesbeth

• 09 Januari 2013 - 12:21

Wilma:

Geweldig, Heerlijk om jullie verhalen te lezen.
    Heel veel plezier.
    x

• 09 Januari 2013 - 12:38

Arpa:

Hallo zeg Elja ,
    Wat een heerlijk vooruit zicht.
    We kijken uit naar al jullie belevenissen ,6 weken heerlijk de boel de boel laten .
    We hebben nog contact voor het zo ver is .
    Lieve gr van ons

• 10 Januari 2013 - 11:58

Marc Vd Kerkhof:

TJA, dat ziet er super uit. Weg hier uit het kikkerlandje.!!!
    Weg van de regels, !!
    Het laatste hemd heeft geen zakken.!!
    Carpe Diem.!!
    en LEEF je LEVEN. !!
    Nu kan het nog.
    alvast een goede reis toegewenst.
    en GENIET. gr .marc.

• 14 Januari 2013 - 11:41

Ria Van Heeswijk:

Hoi hoi wij gaan jullie weer volgen natuurlijk dat wordt genieten heel veel plezieren een hele goede reis
    tot tot xxx Ria.

• 15 Januari 2013 - 08:16

Chris En Jose:

Jan en Els,

Veel plezier. Deze keer winnen jullie het zeker m.b.t. de lengte v.d. reis, maar zeker met de avonturen die jullie gaan beleven, want die zullen jullie meer dan wij gaan meemaken in Spanje.
    Vanuit Spanje zullen wij zeker op deze site blijven meekijken en na afloop praten we verder, ofdat dit ook een van onze volgende reizen gaat worden. We wachten jullie berichten af en blijf voorzichtig.

• 17 Januari 2013 - 11:42

Mapje:

Heel veel plezier saampjes ! Ik zal jullie avonturen op de voet volgen!
    Liefs Mapje x

• 17 Januari 2013 - 15:35

Maria En Rini:

Els en Jan,

Heel fijne reis ook van Maria toegewenst was ik maandag vergeten door te geven,
    Ik hoop dat jullie niets van het tv programma hebben gemist anders nog maals sorry,

Maria is net teru uit het ziekenhuis ,alles is goed gegaan voor dat ze na de operatie kamer ging kreeg ze wat pilletjes en voor ze er was sliep ze als, dus heeft er niet van meegekregen.
    Binnen vier dagen moet er geen bloedverlies meer zijn daar hopen we dus maar op.

Jullie een fijne en veilige reis toegewenst met veel leuke, fijne,mooie,prachtige,lieve, onvergetelijke,navertelbare ervaringen.
    Wij zien jullie reisverslag en FOTO s met spanning tegemoet.

Groetjes Maria en Rini

• 17 Januari 2013 - 15:48

Gerard En Anneke:

Nou Els en Jan,
    nog even en dan kan jullie grote avontuur weer beginnen.
    We zullen jullie weer met veel plezier volgen.
    Goeie reis.

liefs Anneke en Gerard.

• 20 Januari 2013 - 16:00

Harrie En Wilma:

Genieten maar... hoop op goede veilige reis met heel veel mooie fotos en jullie ervaringen. groetjes