HET GAAT DOOR - Reisverslag uit Veghel, Nederland van elsenjan - WaarBenJij.nu HET GAAT DOOR - Reisverslag uit Veghel, Nederland van elsenjan - WaarBenJij.nu

HET GAAT DOOR

Door: Els en Jan

10 Januari 2011 | Nederland, Veghel

Hoi allemaal 10-01-11
Na een valse start is het toch gelukt. Drie weken geleden na een etentje met collega's bij een zuid-amerikaans !!!! restaurant in Veghel (om in de stemming te komen) waren we samen te voet op weg naar huis. Het sneeuwde volop en er lag een flink pak sneeuw. Een bijkomstigheid van deze prachtige kerstkaart, is dat het ook glad kan zijn. En daar kwam Els achter. Onderweg naar huis gleed Els onderuit en kwam te vallen op haar elleboog. Gevolg: Erg veel pijn en flink opgezwollen elleboog, eerste hulp Veghel, elleboog uit de kom en drie weken haar hele linker arm in de gips. SHIT SHIT SHIT
Na spannende en tijfelachtige weken 10-01-2011 Els uit het gips. Van de arts GEEN negatief reisadvies gekregen. Zucht , opluchting. Gaat redelijk goed, weinig pijn en aan de bewegings beperking gaan we werken. 11-01-2011 naar de fysiotherapheut en 12-01-2011 VLIEGEN. Op naar de BIG APPLE.
HET GAAT DOOR.

• 10 Januari 2011 - 21:32

Ine:

Ja, Jippie voor jullie! Geweldig. Ben heel blij voor jullie. Ga er lekker van genieten en probeer ons van alles op de hoogte te houden want we blijven nieuwsgierig en belangstellend natuurlijk. Jan wil je goed op Els passen dat ze niet weer gaat vallen, haha. New York wacht op jullie......

Groetjes

• 10 Januari 2011 - 22:47

Joost:

Echt geweldig dat jullie toch doorzetten hoe typisch idd van dat Zuid Amerikaanse restaurant!!! Let je wel een beetje op je arm, ik weet dat het je al stukken beter gaat maar doe lekker rustig aan; het is vakantie!

• 11 Januari 2011 - 05:44

Gerard En Marianne :

Hoi Els en Jan

hoera gelukkig dat jullie mogen vetrekken,hopelijk heb je er weinig last van op vakantie. een hele fijne vakantie en goede reis,kijken uit naar de verslagen. toch nog een heerlijk 2011
    gr gerard en marianne

• 11 Januari 2011 - 07:56

Liesbeth:

wat heerlijk dat jullie weer gaan! goed oefenen Els. Geniet ervan! Veel schrijven hé. We kijken uit naar jullie verhalen.

• 11 Januari 2011 - 08:59

Jaap:

Jippie!!

• 11 Januari 2011 - 09:06

Anneke En Gerard:

Wat een geluk dat het door kan gaan. (dat wist ik natuurlijk al) maar wij wensen jullie nogmaal een gewldige reis. Genieten.
    Liefs van ons.

• 11 Januari 2011 - 09:53

Maurice:

Ja duuuh! Natuurlijk gaat het door ! :)
    En volgend jaar dan Photoshoppen we Jan er op deze foto bij en dan versturen we die als kerstkaart. En Inge tussen jullie in... :)

Heel veel plezier! Geniet! En laat ons af en toe wat weten. We zijn apetrots! xx

• 11 Januari 2011 - 10:32

Rinie En Annie:

Lieve Els en jan,
    Fijn dat jullie weg kunnen gaan ,met de goede zorgen van Jan komt het zeker goed Els.`n heel fijne reis en `n heel mooie tijd.geniet er van.dikke kus.

• 11 Januari 2011 - 11:28

Freddie En Wendy:

Heerlijk dat het gips eraf is Els. Toch een last minder om mee rond te sjouwen en laat Jan je rugzak maar mooi vooruit trekken ( is goed voor zijn conditie :-) ) Wij wensen jullie heel veel plezier daar aan de andere kant van de oceaan. Geniet ervan. We kijken uit naar jullie verslagen en foto's.

Liefs Freddie en Wendy :-x

• 11 Januari 2011 - 15:41

Arpa:

He Luitjes,
    Ben ik er eens mooi op tijd bij deze keer.!!
    Wij vinden het super tof dat de reis door kan gaan .We verwachten dan ook weer prachtige verhalen te lezen.
    Hele goede reis gewenst en tot snel horens
    Dikke kus van ons. doei doei

• 11 Januari 2011 - 16:16

Leo Hanny:

Gelukkig, nu dan alles volgens plan
    we wensen jullie een supermooie reis.
    en zullen jullie reisverslag volgen
    veel plezier.

• 11 Januari 2011 - 17:56

Claudia:

Heeeeeeeeeeeeel veel plezier en een goede/veilige reis samen!!! Groetjes, Esther en Claudia.

• 12 Januari 2011 - 10:14

Wilma En Peter:

Een hele goeie reis en heeeeel veel plezier, geniet van alles.

• 12 Januari 2011 - 10:36

Marijntje Walstock:

Hoi Jan en Els,

Toch even een berichtje nu ik Jan gisteren wel nog heb gezien, maar niet meer een hele fijne en mooie reis heb kunnen wensen, dus bij deze..
    Geniet ervan!

Groet Marijntje

• 12 Januari 2011 - 10:40

Monique:

Hoor net op de radio dat er een sneeuwstorm is in NY, dat begint al goed. Hebben jullie ook snowboots ingepakt?
    Ik hoop dat jullie op tijd kunnen vliegen en over 3 dagen zitten jullie in de zon,dus een beetje sneeuw krijgt jullie niet klein ;-)
    Groetjes.

• 12 Januari 2011 - 13:46

De AVP-ers:

Hallo Jan en Els,

wij lezen net in de Telegraaf dat je in New York kunt bijbeunen als sneeuwruimer voor 9 euro per uur.

Hopelijk zijn jullie in de gelegenheid om dit te gaan doen en dus snel weg uit Londen.

Zo niet, dan hebben wij allemaal wat gemeen. En dat is dat wij in ieder geval niet naar New York gaan. Gemeen he!

Groetjes,
    Miriam, Erwin, Manon en Mark

• 12 Januari 2011 - 17:14

HuDoHerMine:

We hebben gezien dat jullie echt zijn vertrokken, daar wilden we wel zeker van zijn. De rekening van de parkeergarage en de lunch in Brussel komt wel naar jullie toe!
    Lieve Jan en Els...........ga lekker genieten en wij blijven jullie volgen.

• 12 Januari 2011 - 20:00

Bob Te P:

Zo ! dat gaat lekker !
    Ik hoor dat er een hoop sneeuw is in N.Y. ! vliegtuig met ski's ?
    Gelukkig hebben jullie en zeker Els goede ervaringen met de gladheid.
    "De plane" gaat misschien wel gelijk richting Inca's, houden jullie "The Big Apple" voor de dorst voor later.
    Maar ja, hier regent het en dat is ook erg !
    Ben benieuwd naar jullie avonturen!

• 13 Januari 2011 - 17:33

Jaap:

We hebben niet eens kenne bellen vandaag! Boehoe... Hoe gaat het daar bij jullie? Echt zo koud in NY? Nou ben nu de enige van het gezin in Nederland, laat mij allemaal maar alleen! Have fun!
    xx

• 14 Januari 2011 - 07:33

Alex En Marlies:

Beste Els en Jan, wat goed om te horen! Els, veel sterkte met je arm en geniet lekker van jullie prachtige reis!!!

Groetjes Lex en Lies

• 14 Januari 2011 - 07:42

Chris:

Ik weet nog steeds niet ofdat je de plas bent overgevlogen?

• 14 Januari 2011 - 14:33

Peter En Lean:

Els en Jan,
    Hoe gaat er mee? Kan Jan de bagage een beetje bij houden, want Els mag niks dragen. Dat hebben we met Jan afgesproken.Loop alles nog volgens plan, als dit het geval is trekken jullie nu verder naar Zuid Amerika. Laat snel wat horen en Els laat Jan goed masseren dan komt het goed. liefs Peter en Lean