WE GAAN WEER !!!! - Reisverslag uit Veghel, Nederland van elsenjan - WaarBenJij.nu WE GAAN WEER !!!! - Reisverslag uit Veghel, Nederland van elsenjan - WaarBenJij.nu

WE GAAN WEER !!!!

Door: Els en Jan

Blijf op de hoogte en volg

29 Augustus 2010 | Nederland, Veghel

Yes Yes het gaat weer gebeuren. Besmet door ons eerste geweldige avontuur alweer 2 jaar geleden, hebben we het weer opnieuw kunnen regelen.

12 januari 2011 vertrekken we voor 3 maanden backpacken naar Zuid Amerika.

Voorlopige planning: Met een tussenstop van 3 dagen New York zijn de plannen Argentinie Uruguay Brazilie Bolivia en Peru.

Wordt vervolgd

  • 29 Augustus 2010 - 09:02

    Gerard En Marianne :

    hoi hoi
    dat doet maar
    heb je wel de goedkeuring van heel van der Linden?
    ha ha ha.
    hartstikke fijn voor jullie
    natuurlijk worden we op de hoogte gehouden.
    fijn weekend verder
    groetjes

  • 29 Augustus 2010 - 09:05

    Jaap:

    Jeuj!! Ben trots op jullie!!

  • 29 Augustus 2010 - 10:41

    Leo Hanny:

    Ja heeeee,
    wat een heerlijk vooruitzicht
    groetjes

  • 29 Augustus 2010 - 17:39

    Alex En Marlies:

    Hoi Els en Jan,

    wat onwijs leuk!!!
    Tja van dat reizen krijg je de kriebels he.... wij gaan eind oktober ook weer weg; Melbourne, Nieuw Zeeland,Filipijnen, Maleisie en Borneo. Het aftellen is begonnen!

    Groetjes Alex en Marlies

  • 29 Augustus 2010 - 18:03

    Maurice:

    Kijk maar uit dat je bij het inchecken niet iets van 80 kilo overbagage hebt... er zou zomaar iemand in jullie backpacks kunnen zitten ;)

    Leuk hoor! Het wordt vast te gek!

  • 29 Augustus 2010 - 21:25

    Marc Van De K:

    Fanfantastisch, gaan met die Banaan.het leven is als een kinderhempje kort en ....., enne jan /els .Je moet zelf de slingers ophangen !!! Gaat jullie goed af in ieder geval.alvast heel veel voorpret.tijdens de planning.

  • 30 Augustus 2010 - 07:24

    Herman En Ine:

    Kei gaaf en spannend!
    Maar voorlopig zijn jullie nog even hier!

    Tot gauw

  • 31 Augustus 2010 - 11:11

    Ria En Henrie:

    hoi hoi wat heerlijk het vrij en blij zijn alvast heel veel plezier maar ik zie jullie nog.
    groetjes van ons.

  • 05 September 2010 - 17:51

    Rinie & Annie:

    Hartstikke goed!!!
    Geniet er van samen zolang als je kan.

  • 13 September 2010 - 14:16

    Mapje:

    Ik ga jullie weer op de voet volgen......
    Leuk !!
    Mapje

  • 03 Oktober 2010 - 17:02

    Loes:

    Dat is leuk! Veel plezier met de voorbereidingen. en mocht 1 van jullie overhoop niet mee kunnen, dan hoor ik het wel ;)

    kus loes T

  • 03 Oktober 2010 - 17:02

    Loes:

    Dat is leuk! Veel plezier met de voorbereidingen. en mocht 1 van jullie overhoop niet mee kunnen, dan hoor ik het wel ;)

    kus loes T

  • 03 Oktober 2010 - 17:02

    Loes:

    Dat is leuk! Veel plezier met de voorbereidingen. en mocht 1 van jullie overhoop niet mee kunnen, dan hoor ik het wel ;)

    kus loes T

  • 03 Oktober 2010 - 17:02

    Loes:

    Dat is leuk! Veel plezier met de voorbereidingen. en mocht 1 van jullie overhoop niet mee kunnen, dan hoor ik het wel ;)

    kus loes T

  • 03 Oktober 2010 - 17:02

    Loes:

    Dat is leuk! Veel plezier met de voorbereidingen. en mocht 1 van jullie overhoop niet mee kunnen, dan hoor ik het wel ;)

    kus loes T

  • 03 Oktober 2010 - 17:02

    Loes:

    Dat is leuk! Veel plezier met de voorbereidingen. en mocht 1 van jullie overhoop niet mee kunnen, dan hoor ik het wel ;)

    kus loes T

  • 03 Oktober 2010 - 17:03

    Loes:

    Oeps! Iets tevaak op enter gedrukt!

  • 04 Oktober 2010 - 09:04

    Claudia:

    Wat een heerlijk vooruitzicht!!! Alvast veel plezier met de voorbereidingen! Groetjes, Esther & Claudia

  • 30 November 2010 - 10:55

    Arpa:

    Hoi Els en Jantje .
    Daar ben ik weer
    Wat een lef en durf,wij doen het jullie niet na.
    .
    We zullen zeker weer genieten van jullie reis verslag en dat geeft ons ook weer een beetje een vakantie gevoel.
    We zien elkaar zeker nog voor jullie vertrek (etentje!!)

    Tot gauw liefs van ons.

  • 28 December 2010 - 14:54

    Peter V.D.:

    Prachtig voor jullie. Ik ga weer genieten van die foto's van jullie. Ongetwijfeld vinden jullie weer zo'n plekje onder de zon waar je lekker onderuit kunt liggen.

  • 29 December 2010 - 13:00

    Claudia:

    Hoi Jan en Els,

    Nog twee weken en dan is het alweer zover...... Wat heerlijk zeg!!! Els, ik wil je beterschap wensen met je elleboog. Rustig/voorzichtig aan als je uit t gips komt dan hoop ik dat alles met een sisser voor je afloopt. Geniet weer samen van jullie avontuur! Ik ben nu al benieuwd naar jullie eerste verhalen. Groetjes x

  • 29 December 2010 - 15:03

    Marc Vd Kerkhof:

    Hoi geweldig ,jullie hebben er zin in . IK ook!!
    Nou ELS,hoorde van jan van je val.was het een sprong van blijdschap of van gladheid.??
    Heel veel beterschap !! en hoop dat het de pret niet mag drukken.
    Want CARPE DIEM.
    Nog 14 dgn .!!
    groeten Marc.

  • 30 December 2010 - 11:29

    Bob Te P.:

    Wij wensen jullie zeer veel plezier en zullen jullie uitspattingen ook volgen.
    Ik zal mijn stoepje thuis wel weer vegen.
    Ik hoop dat het allemaal gaat lukken met de I phone / I pad / PC e.d.
    Als er problemen mee zijn hoor ik het wel.
    Lekker gezond en bruin terugkomen dan steken jullie lekker af tegen die bleekscheten hier in Holland.

  • 03 Januari 2011 - 16:38

    IvT:

    En nu gaat het bijna gebeuren.... De dagen worden afgeteld. Gebroken arm of niet maakt niet uit. Heel leuk voor jullie maar we gaan jullie wel missen.

  • 10 Januari 2011 - 07:38

    Ronald:

    Veel plezier in Brazilie, als jullie een leuke locatie tegen komen voor het wk 2014 laat het maar weten.

    groeten Ronald

  • 10 Januari 2011 - 09:36

    Monique:

    Jan heeft zijn bureau al opgeruimd, hij is er klaar voor. Nu maar hopen dat het gips er vanmiddag af mag.
    Ik wens jullie weer een fantastische tijd en ga de verhalen zeker volgen.
    Groetjes

  • 10 Januari 2011 - 14:58

    Mapje:

    Heeey
    Hol ik vanmiddag naar boven om afscheid te nemen ,is de vogel al gevlogen........
    Els, ik hoop echt dat het goed gaat met je elleboog en er niet teveel last van gaat krijgen .....Hopelijk leert Jan jouw goed te verbinden/tapen.
    Ik wens jullie een fantastisch , mooi avontuur.
    Vooral GENIETEN .
    Een veilige reis , ik zal jullie verhalen op de voet volgen !
    X groetjes Mapje

  • 12 Januari 2011 - 19:46

    Bob Te P.:

    Zo ! dat gaat lekker !
    Ik hoor dat er een hoop sneeuw is in N.Y. ! vliegtuig met ski's ?
    Gelukkig hebben jullie en zeker Els goede ervaringen met de gladheid.
    "De plane" gaat misschien wel gelijk richting Inca's, houden jullie "The Big Apple" voor de dorst voor later.
    Maar ja, hier regent het en dat is ook erg !
    Ben benieuwd naar jullie avonturen!

  • 18 Januari 2011 - 21:21

    Kasper En Paula:

    hoi luitjes
    Wij zijn heel trots (jaloers) dat jullie zo'n reis ondernemen. 'T ziet er inderdaad heel koud uit in NY en wat 'n flatjes hebben ze daar. Wij zijn driftig in ons huis bezig. Zijn al door de waterleiding, elek. en afvoer geboord "dat was even balen". Nou zus en zwager geniet maar lekker, en o ja dinkel hoe gaat 't met je ellenboog? Dikke kus PK

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Veghel

Actief sinds 15 Juni 2008
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 90058

Voorgaande reizen:

17 Januari 2014 - 04 Maart 2014

INDONESIE 2014

07 Januari 2013 - 04 Maart 2013

MIDDEN AMERIKA 2013

27 Januari 2012 - 08 Maart 2012

Terug naar Azië.

12 Januari 2011 - 16 April 2011

Zuid Amerika

02 November 2008 - 26 Februari 2009

Onze eerste reis

Landen bezocht: