INDONESIE 2014 - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van elsenjan - WaarBenJij.nu INDONESIE 2014 - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van elsenjan - WaarBenJij.nu

INDONESIE 2014

Door: jan en els

09 Januari 2014 | Indonesië, Batavia

Hoi allemaal.

Het aftellen is weer begonnen.
We gaan namelijk over een dikke week weer voor 6 weken naar Indonesie.
De planning is: Java, Bali en Lombok, maar niks is zeker.
We probeeren weer een leuk reisverslag met foto's te maken.

Groetjes Jan en Els

• 09 Januari 2014 - 22:17

Claudia:

Hoi Jan & Els,
    Succes met de laatste voorbereidingen!
    We gaan jullie weer volgen.....
    Alvast een hele fijne reis toegewenst!!!
    Groetjes, Esther & Claudia.

• 09 Januari 2014 - 22:36

Rinie & Annie:

Hoi Jan & Els.
    Het aftellen is weer begonnen het is zo 17 jan,dan gaan jullie en voor ons is het ook zo 30 jan.Een heel goede reis en een fijne tijd samen.geniet er van ,dit hoord ook bij het leven.
    We gaan met jullie mee in gedachten ook wij hebben daar mooie herinneringen samen met Claudia en Esther.Dikke kus Rinie & Annie.

• 10 Januari 2014 - 03:21

Loes:

LEUK!!! veel plezier met de voorpret!
    nieuwsgierig naar jullie verhalen!

groetjes Loes

• 10 Januari 2014 - 07:33

Anja:

Hoi Els en Jan,
    Wat fijn dat jullie weer lekker samen weggaan, zeker na deze ellende op het werk Els. Geniet ervan en maak er weer wat moois van.
    Groetjes Anja (Actemium)

• 10 Januari 2014 - 08:02

Anneke Gronloh:

Lieve Jan en Els,
    Indonesia is prachtig. Ga vooral naar Paradiso met z'n palmenstrand, maar vergeet ook Surabaya niet. Wel uitkijken voor het brandend zand. Dan let ik wel op jullie kinderen.
    Lieve groet, Anneke

• 10 Januari 2014 - 09:49

Ine:

Dat wordt weer spannend, leuk hoor. Veel plezier met de voorbereiding en ben benieuwd naar al jullie belevenissen.

Groetjes Ine

• 11 Januari 2014 - 15:07

Jeanne:

Jan en Els wat leuk ik had dat nog niet gehoord,we hebben donderdag ook niet met elkaar gesproken al vast veel plezier ik kijk weer naar de verslagen en de fotos uit groetjes Jeanne

• 15 Januari 2014 - 11:02

Marc:

Heeh daar gaan ze weer .super
    . Lekker weer en Lekker eten mooi vooruitzicht.het virus is weer opgedoken.goede reis. Geniet.en alles goed door laten bakken.zeker langs de weg.gr vanuit koud warschau.

• 15 Januari 2014 - 12:34

Ton En Maria Van Creij:

Nou daar gaan ze weer. Jan en Els maak er een mooie reis van,en geniet van alle landen waar jullie in terecht komen. We zijn weer benieuwd naar het reisverslag.
    Goede reis, groeten; Ton en Maria

• 16 Januari 2014 - 10:49

Rinie & Annie:

Hpoi Jan en Els,
    De koffers weer gepakt? een heel goede vlucht naar Java.
    Kom je op Bali, in Kuta op het strand doe Harrij de ijscoman de groeten maar.Hij draagt een grote rode hoed voor iedereen herkenbaarmet zijn naam erop.
    lieve groetjes Rinie & Annie.

• 17 Januari 2014 - 08:22

Leo Hanny:

hoi Jan Els,

goeie reis en heeeeeeel veel plezier.
    geniet ervan we horen het wel.
    groetjes

• 17 Januari 2014 - 10:34

Arpa:

He Elja (hi hi )
    Net nog een App gestuurd tot ik me realiseerde dat jullie weer een site hadden .
    Daarom nogmaals via deze weg ontzettend veel plezier en een geweldige reis gewenst .
    We kijken uit naar jullie verhalen en foto's
    Lieve groetjes van ons .XX

• 18 Januari 2014 - 23:07

Jan Van IJzendoorn:

Via Ine hebben wij gehoord over jullie reis naar Indonesie.
    Ook vertelde Ine dat jullie naar Bali zouden gaan.

Nou dat treft. Wij vertrekken 3 februari en zijn dan 4 februari op Bali.
    Wellicht als jullie er dan nog zijn kunnen we er samen een borreltje op drinken.
    Wij zitten de eerste week in Tuban/Kuta in hotel Bali Rani en vanaf 11 februari zijn wij ruim
    2 en een halve week in hotel Puri Santrian in Sanur.
    We horen het wel.
    Alvast veel plezier en wellicht tot in Bali.

Groeten,

Jan en Ineke

• 19 Januari 2014 - 09:51

Frannk:

Hele fijne weken en geniet er van samen!

Gr. Frank van Weereld

• 05 Februari 2014 - 13:08

Paula En Kasper:

Hoi Els en Jan.
    Wauw jullie foto's zijn weer geweldig bijna net zo mooi als die van ons in Portugal haha. Zo te lezen vermaken jullie je weer prima. Gelukkig Jan dat jij niet met de moeder van Els bent getrouwd want dan had je dit allemaal niet meegemaakt. Ook wij hebben een hele leuke week gehad in Portugal. De week daarna had ik ook een luxe hotel. 'n Hoog-laag bed en hangend aan 't plafond de televisie. Ik kreeg alles geserveerd op bed, zelfs om te plassen hoefde ik niet op te staan en drinken had ik via een infuus aan m'n arm. Maar het gaat gelukkig allemaal weer goed. Ik lig niet onder een palmboom maar met een kussen onder mijn voet op de bank. Verschil moet er zijn hè.
    Dat ik zo laat reageer komt omdat ik niet op de site kon komen maar vanmorgen heeft ons Cees mij geholpen.
    Nou, ik wens jullie nog heeeel veel reisplezier. Maak maar mooie foto's dan kunnen wij ook een beetje genieten.
    Gr. Kasper en Paula xxxx

p.s. Zaterdag is 't weer Neuzenbal