Aan de vooravond van onze nieuwe reis naar Azie - Reisverslag uit Veghel, Nederland van elsenjan - WaarBenJij.nu Aan de vooravond van onze nieuwe reis naar Azie - Reisverslag uit Veghel, Nederland van elsenjan - WaarBenJij.nu

Aan de vooravond van onze nieuwe reis naar Azie

Door: Els en Jan

18 Januari 2012 | Nederland, Veghel

Na onze fantastische reis in 2011 door zuid Amerika, is het ons toch weer gelukt om opnieuw een reis(je) te gaan maken van (maar) 6 weekjes naar Azië.
Dit keer zijn we van plan, met als tussenstop China te bezoeken voor drie dagen. De planning is om daar de verboden stad te bezoeken en we hopen om een stukje van de Chinese muur te kunnen gaan zien
Vervolgens vliegen we op 30 januari door naar de Filippijnen, Manilla waarna we het vervolg nog niet weten en het avontuur dus weer kan beginnen.
We hebben er weer zin in.
Het vervolg van dit reisverslag zal dus weer vanuit Azië komen.

Tot dan.

Groetjes Jan en Els

• 18 Januari 2012 - 20:08

Rinie & Annie:

Wat geweldig dat jullie weer voor 6 weken gaan reizen.Wij weten nu ook `n beetje hoe dat voelt.We gaan jullie weer volgen.Een heel goede reis,zorg goed voor je zelf en voor elkaar.Geniet er samen van en kom gezond weer thuis.Liefs van Rinie & annie.

• 18 Januari 2012 - 20:29

Mapje:

Alvast heeel veel voorpret samen voor , alweer een fantastisch avontuur!
    Geniet ervan saampjes
    Liefs Mapje

• 18 Januari 2012 - 21:51

Bob & Snetto:

Nou, De Filipijnen (of Filippijnen),mag blijkbaar allebei !
    Veel plezier en zorg dat het niet de "Filistijnen" gaat worden!
    Is Nederland toch veilig nu de "hoofdbewaker" effe weg is ?
    We zien jullie weer graag in blakende gezondheid terug !

• 19 Januari 2012 - 07:18

Monique:

Op dit moment regent het buiten en is het een mooi vooruitzicht om er weer een paar weken tussenuit te kunnen. HEEEEEEL veel plezier en ik kijk uit naar de verhalen :-)

• 19 Januari 2012 - 07:36

Maurice:

Ja, wrijf het maar in ;) x

• 19 Januari 2012 - 07:54

Liesbeth:

Heeeerlijk, weer uitkijken naar jullie reisverslag.
    Veel plezier, veel avontuur en geniet ervan!

gr. Liesbeth

• 19 Januari 2012 - 08:14

Wil V Hoof:

Els en Jan.
    Jullie weten, ik ben niet jaloers potverdomme. Ik wens jullie weer een hele mooie reis. Geniet van de wereld.Hij is ook voor jullie gemaakt en dan moet je hem zien ook.
    Ik volg jullie op de voet.
    Gr Wil.

• 19 Januari 2012 - 08:59

Marlies En Alex:

Hoi Els en Jan,
    Wat heerlijk!!
    Alex en ik zijn ook naar de Filipijnen geweest... We hebben er 2 maanden doorheen gereisd. Als jullie nog tips willen hoor ik het wel! mijn email is liesdort@gmail.com
    Groetjes Alex en Marlies

• 19 Januari 2012 - 13:09

Jeanne En Peter:

veel plezier en gezond weer terug geniet ervan het kan ooit vlug veranderen groetjes jeanne en peter

• 19 Januari 2012 - 14:17

Gerard En Marianne:

Hoi Els en Jan

ja 6 weken is wel erg weinig voor jullie maar volgens ons gaat het toch weer geweldig worden. wij blijven graag weer op de hoogte.
    de aftelling kan nu beginnen
    hele fijne en goede reis.

• 19 Januari 2012 - 14:20

Marc Vd Kerkhof:

Hoi Jan Els, bij deze alvast een hele fijne reis.Jan zie ik nog ,maar els niet.
    Geniet vd trip. in het tegekke Azie.en de highlights van beiing.ik volg jullie weer op de voet. Leuk.!!
    gr.marc

• 20 Januari 2012 - 11:37

Arpa:

He daar,
    Wat toevallig lag vannacht wakker en dacht jee ik moet nog even naar elja bellen .
    Wanneer vertrekken ze ook weer.??
    Vandaag jullie mail binnen gekregen en zie zie zowaar het is bijna zo ver.
    Wat een heerlijk vooruitzicht .
    Zal nu zeker vaker op de p.c kijken .
    We bellen nog liefs van ons

• 20 Januari 2012 - 16:57

Joost:

heey mom&dad!
    heel erg veel plezier weer verweg, ditmaal de Fillip(p)ijnen. Voorzichtig aan en goede vlucht! :)

• 21 Januari 2012 - 15:46

Loes:

Veeeeel plezier! ben weer benieuwd naar alle verhalen!

• 25 Januari 2012 - 20:26

Esther & Claudia:

Wat een heerlijk vooruitzicht!!! Wij wensen jullie een goede reis en ontzettend veel plezier. We zijn nu al erg benieuwd naar jullie verhalen en foto's. Maak er weer een onvergetelijke tijd van!!! Groetjes van ons xXx

• 25 Januari 2012 - 20:34

Esther & Claudia:

Wat een heelijk vooruitzicht!!! Wij wensen jullie een goede reis en ontzettend veel plezier. We kijken nu al uit naar jullie verslagen en foto's. Maak er weer een onvergetelijke tijd van!!! Heel veel groetjes van ons xXx

• 26 Januari 2012 - 15:27

Frediie & Wendy:

Een hele goede vlucht toegewenst. En heel veel plezier tijdens jullie reis(je)!!

We zijn nu al benieuwd naar jullie verhalen.

Liefs Freddie & Wendy :-x

• 26 Januari 2012 - 17:09

Bert En Lenie:

Hoi Jan en Els,

Een hele fijne vakantie toegewenst en we zullen jullie via deze site blijven volgen.

Groetjes,
    Bert & Lenie pa & ma van Wendy)

• 26 Januari 2012 - 20:24

Esther & Claudia:

Wat een heerlijk vooruitzicht!!! Wij wensen jullie een hele goede reis en ontzettend veel plezier. We kijken nu al uit naar jullie verhalen en foto's. Maak er weer een onvergetelijke trip van!!! Groetjes van ons xXx

• 26 Januari 2012 - 20:25

• 26 Januari 2012 - 20:32

Esther & Claudia:

Oeps....... er is volgens mij iets niet helemaal goed gegaan :-) Hopelijk nu niet weer meerdere keren dezelfde tekst.......

• 29 Januari 2012 - 12:34

HuDo:

Hallo Jan & Els,

Hopelijk hebben jullie een goede reis gehad en zwerven jullie nu ergens rond in China.
    wij wensen jullie veel reisplezier en kijken uit naar de verhalen.

Veel liefs en groetjes,
    HuDo

• 29 Januari 2012 - 20:22

Jack Van Lieshout:

Net op tijd weg hier!!
    Er komt een koude frontje aan hier -10 gr. en sneeuw vannacht.
    Dus, fijne reis, pluk de dag, en veel en mooi weer toegewenst.
    Ben zo wel weer een beetje jaloers.

Gegr.Jack

• 02 Februari 2012 - 15:30

Eef:

he tante els en ome jan,

Beetje laat, sorry, maar desalniettemin wens ik jullie een heeeeele mooie reis toe!! Ik zal jullie via de site volgen!!

Groetjes Eef!!!