FIJNE KERSTDAGEN EN EEN GELUKKIG NIEUWJAAR. - Reisverslag uit Luang Prabang, Laos van elsenjan - WaarBenJij.nu FIJNE KERSTDAGEN EN EEN GELUKKIG NIEUWJAAR. - Reisverslag uit Luang Prabang, Laos van elsenjan - WaarBenJij.nu

FIJNE KERSTDAGEN EN EEN GELUKKIG NIEUWJAAR.

Door: Els en Jan

20 December 2008 | Laos, Luang Prabang

Hallo familie en vrienden.
In plaats van kaarten vanuit een zonnig Laos
FIJNE KERSTDAGEN EN GELUKKIG
NIEUWJAAR !!!!!!!!!
Liefs en wij denken ook aan jullie.
Jan en Els

=We hadden er een leuke foto bij willen plaatsen maar vooralsnog lukt dat niet. We weten niet of internet in Laos net zo werkt zoals we gewend zijn=

• 20 December 2008 - 14:09

Peter,lean&loes:

Hallo Els en Jan,

Ook voor jullie fijne kerstdagen en een heel goed begin van 2009.
    We genieten van de verhalen en foto's.

heel veel liefs van ons

• 20 December 2008 - 14:10

Peter,lean&loes:

Hallo Els en Jan,

Ook voor jullie fijne kerstdagen en een heel goed begin van 2009.
    We genieten van de verhalen en foto's.

heel veel liefs van ons

• 20 December 2008 - 15:11

Rinie & Annie:

Lieve Els en Jan,

Ook voor jullie fijne kerstdagen en een heel goed begin van 2009 .Dat kan niet beter wanneer je nog 2maanden vakantie tegoed hebt.Kerst groeten uit Veghel van Rinie ,Annie en de kids.

• 21 December 2008 - 00:05

Ria En Henrie:

Hallo luitjes ook voor jullie hele fijne feestdagen , maar voor jullie is het al een aantal weken feest...toch,????nog een maandje en het avontuur begint ook voor ons.Nou veel liefs maar weer.xxxRia

• 21 December 2008 - 09:10

Henry En Hannie:

Jullie ook hele fijne kerst en een spetterende jaarwisseling! xxx Henry, Hannie, Miep, Kim, Bart en Ciske

• 21 December 2008 - 09:37

Pa En Bets:

ook voor jullie een fijn kerstfeest,raar he om in een warm land kerst te vieren.fijne dagen en een gezond 2009.wij zijn in gedachten vaak bij jllie.nog twee maandjes,geniet er maar lekker van.liefs en groetjes pa en bets +++++

• 21 December 2008 - 13:31

Gerard En Marianne:

Hallo Els en Jan

ookvoor jullie hele fijne kerstdagen en een heel fijn 2009, geniet nog even en we lezen met spanning verder jullie berichten.

• 21 December 2008 - 13:58

Wilma, Peter, Diego:

Hoi Els en Jan,

Hele fijne (warme) kerstdagen en een gelukkig en gezond 2009!

• 21 December 2008 - 19:57

Freddie En Wendy:

Hoi Jan en Els,

Maar geen kerstkaart dit jaar, al hebben we gemerkt dat jullie de postbode in Azie wel hebben gevonden.

Wij wensen jullie hele fijne kerstdagen en een heel gelukkig en gezond 2009 toe.

Gr. Freddie en Wendy

• 22 December 2008 - 18:35

Arpa:

Jan en Els

Fijne kerstdagen en alle goeds voor 2009!!!!!
    De foto is goed gelukt ,erg leuk
    Doei Kus van ons.

• 22 December 2008 - 21:04

El:

Hi schatjes!

Ik zie dat jullie het ook goed maken! Voor jullie ook fijne kerstdagen en het beste voor het nieuwe jaar! Wel een beetje maf zo, kerst in de zon he. Jammer dat we het dit jaar niet samen vieren!

dikke pakkerd!

• 22 December 2008 - 23:20

Claudia:

Hoi Jan & Els,

Hele fijne kerstdagen!!!
    Hier geen witte kerst maar bij jullie waarschijnlijk wel....(op de hagel witte zandstranden....) En voor 2009 heel veel geluk en gezondheid toegewenst!!!

Groetjes, Claudia x

• 23 December 2008 - 05:42

Fijne Kerstdagen :

Hee kerstman, alles goed daar?
    zo te zien wel.
    Fijne dagen nog.
    Ik kom 02 januari naar Bangkok. Groeten en nog veel plezier. Rick

• 23 December 2008 - 12:41

Marc Vd Kerkhof:

Hoi JAN /ELS.
    Hele fijne Feestdagen.(ps als je al het gevoel hebt.). en een Warm begin van 2009. Een goed begin is....,erg leuk jullie te volgen.Zeker nu met die crisis.Hebben we toch n vakantiegevoel.
    Hier gaat alles gestaag verder.
    Opletten met die scooters,wieltjes zijn kleiner als die van jouw motor.maar wel relaxed.
    hebben jullie nog geen trek in boerenkool etc.want rijst stopt alleen maar.
    ps jan je werkplek is intern verschoven. van voor naar achter.
    Nou nogmaals geniet en geniet.pluk de dag.groeten marc

• 23 December 2008 - 13:06

Herman En Ine:

Wij wensen jullie fijne en warme kerstdagen. Dat is wel een ander gevoel natuurlijk. Wij zullen het moeten doen met de verwachte december kou.
    Heel veel liefs en dikke kus!!

• 23 December 2008 - 18:03

Peter En Angela:

Hé Els en Jan,

Voor jullie ook fijne Feestdagen...of is het beter; Vakantiedagen !

Een goed begin van 2009 toegewenst!

Het laatste nieuws staat in jullie mailbox.

groeten,
    P+A van Doremalen

• 23 December 2008 - 19:30

Arjen En Astrid:

Hoi Els en Jan,

Wat hebben jullie al veel mooi's gezien en beleefd! De foto's zijn werkelijk prachtig. Wij wensen jullie ook hele fijne feestdagen toe daar in het verre oosten en nog heel veel reisplezier in 2009.

Groetjes, Ar en As

• 23 December 2008 - 20:09

Ben En Ons Corry:

Jullie ook nog een mooie tijd in Laos wij leven m et jullie mee en genieten van jullie foto VEEL LIEFSXXXXX EN EEN GOED BEGIN VOOR 2009

• 23 December 2008 - 20:27

Paula En Kasper:

Hoi Els en Jan,
    Op de eerste plaats proficiat met jullie 32 jarige huweijksdag. We kunnen op de foto's zien dat jullie enorm aan het genieten zijn. Wat een schitterende beelden. Ook wij wensen jullie fijne kerstdagen, een prettige jaarwisseling en een onwijs goed begin van 2009. Ook dit zal een heel aparte ervaring zijn. Blijf genieten, we horen en zien weer wel van jullie.
    Audoe, Paula en Kasper

• 23 December 2008 - 21:04

Dick En Bep:

hallo Jan en Els

We genieten van jullie reisbelevenissen en prachtige foto's.Het is stil hier zonder jullie,maar op nr.9 is alles prima.Wij wensen jullie hele fijne kerstdagen, de beste wensen voor 2009 en nog veel vakantieplezier.
    Een lieve groet van Dick en Bep.

• 24 December 2008 - 11:36

Joep En Marjo:

Hoi Els en Jan,
    Hele fijne dagen toegewenst en een geweldig 2009. Vat er maar een paar meer daar, want het vakantiegeld is gestort. Groetjes uit D'eerd.

• 24 December 2008 - 17:55

Harrie En Riny:

Hallo Els en Jan,
    we kunnen weinig anders dan met het geijkte lettertype lapjes tekst tikken. We wilden er deze keer iets anders van maken maar dat ging met geen mogelijkheid. Dus wensen we jullie maar heel gewoontjes gezellige feestdagen Els en Jan! Zie er maar iets moois van te maken; je kunt je creativiteit nu botvieren: je bent toch ver van huis!!! En wat het nieuwe jaar betreft daarvan hopen we dat het jullie brengt wat jullie er van verwachten!!
    Hartelijke groeten,
    Harrie en Riny

• 25 December 2008 - 14:24

Leo En Ria:

Hoi luitjes,

wij wensen jullie een gelukkig en gezond 2009 en natuurlijk nog veel vakantieplezier.

groetjes Leo en Ria

• 25 December 2008 - 17:17

Gerard En Anneke:

Hoi Jan en Els. We komen net terug van ons moeder. we hebben samen gedineerd (nou ja).Het was best gezellig hoor. Wij wensen jullie geweldige kerstdagen. Genieten maar. Liefs en een knuf van Gerard en ons An

• 25 December 2008 - 17:20

Ons An:

p.s. de kaart naar ons moeder is aangekomen hoor. Ze was er heel trots op en laat hem aan iedereen zien.

• 25 December 2008 - 17:33

Meilustweg 41:

He tante Els en ome Jan,

Jullie ook hele fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar!!! Wij zitten nu met z'n allen op de meilustweg jullie foto's te bekijken en reisverhalen te lezen!!!We gaan zo aan het kerstdiner! lekker genieten nog en tot volgend jaar!!

Dikke xxxxx Paula, Kasper, Nicole, Daan, Freek,?, Eveline, Geert, Sander en oma Hees

• 25 December 2008 - 19:33

John Boullart:

Prettige Kerstdagen en een gelukkig Nieuwjaar.
    De vorstperiode begint hier vanaf morgen.

• 26 December 2008 - 09:00

Henk Jaspers:

Heee,
    Jullie ook fijne feestdagen daar .
    En uiteraard een goed 2009.
    En natuurlijk ook een fijne vakantie nog.

Gr Henk en Janet

• 26 December 2008 - 10:44

Ad En Marianne:

Een beetje laat om nog fijne kerstdagen te wensen, maar daar hadden jullie toch niet zoveel mee. Maar wel een gezond en voorspoedig 2009 toegewenst. Gisteren, 1e kerstdag natuurlijk weer een beetje teveel gegeten en gedronken, maar dat gaat er vandaag weer af bij de 15 km. in de Kangoeroeloop. Wat zullen jullie straks nog lang nagenieten van jullie fantastische avonturen(mits jullie aan de goede kant van de weg blijven)!

• 26 December 2008 - 22:33

Joris:

NAmens de hele parachie een zalig kestfeest en een gelukkig nieuwjaar! Dat 2009 veel rollekes mag brengen..! X Joris

• 26 December 2008 - 22:44

Loes:

hey jantje en elsje!

wauw jullie zijn gewoon nog steeds daar!!!!! nou wij hebben van japie mogen genieten! hihi ook leuk! nu nog lekker de stad in voor n kerst borrel! geniet er nog van lieve mensen!

liefs

• 28 December 2008 - 16:36

Yvon En Paul:

Lieve Els en Jan
    Een gezond gelukkig 2009 toe gewenst en geniet nog lekker van jullie avontuur.

• 28 December 2008 - 18:48

Toon En Willemien:

Hoi Els en Jan,
    Wat een prachtige reis zijn jullie aan het maken!!
    Ook wij wensen jullie een heel goed einde van 2008 en een zeer goed begin van 2009!!

• 29 December 2008 - 11:22

Marc:

Hoi Jan Els,
    En nog steeds geen spijt.!!. vanmorgen op weg naar den Bosch -4,5 gr. dus!!!.Als je op 3 maart weer begint,is de vorst net voorbij.goed gepland.Ik zie aan jullie brede lach. dat het jullie super gaat.Mooi, geniet. ik wens jullie een heel goed begin 2009. heel terugkomen, en niet teveel larven eten.groeten marc vd kerkhof

• 29 December 2008 - 12:23

Eugene Flohr:

Hoi Jan en Els,

Vandaag héél erg druk op het paleis( maar niet heus) alleen maar buiten is het vreselijk koud +/- -5 graden, moest om 07.00 beginnen.
    Ik heb de verslagen een beetje gelezen en zag at je steeds voorleuke verassingen komt te staan en nieuwe ervaringen. Zussie (Krista) loopt net langs me en je krijg de groetjes.

Ik wens je met je vrouw een goed en een fijne reis toe en een goed begin van 2009.

Eus

• 02 Januari 2009 - 19:37

Karin:

Jan en Els mooie foto"s en verhalen. Wat een beleving!!!!! Keigoed van jullie tweetjes.
    Voor jullie ook de beste wensen voor een heel goed 2009 en dat de reis verder naar jullie wens zal verlopen.Groetjes Karin ten Hagen

• 02 Januari 2009 - 21:00

Cees En Marianne:

Hallo Els en Jan wij willen julie een Gelukkig Nieuwjaar wensen en een gezond 2009,Maar wat hebben jullie al veel gezien,we hebben genoten van de mooie foto's nou els en jan de groetjes van ons

• 09 Januari 2009 - 12:31

Ronald Gies:

De beste wensen voor 2009 geniet er maar van!