Foto's bij bericht REISVERSLAG UIT LAOS. - Reisverslag uit Vientiane, Laos van elsenjan - WaarBenJij.nu Foto's bij bericht REISVERSLAG UIT LAOS. - Reisverslag uit Vientiane, Laos van elsenjan - WaarBenJij.nu

Foto's bij bericht REISVERSLAG UIT LAOS.

Door: Els en Jan

09 Januari 2009 | Laos, Vientiane

Hoi allemaal.

Bij het verhaal van
"REISVERSLAG UIT LAOS" was het niet gelukt om foto's bij dit reisverslag te plaatsen. Dit hebben we nu opgelost door een CD van de foto's te laten branden en nu kunnen we wel de foto's uit Laos bij het reisverslag plaatsen.
Omdat deze foto's toch erg bijzonder zijn, hebben we nu een "tussenberichtje" gemaakt om jullie de foto's uit Laos te kunnen laten zien.

Veel kijkplezier en groetjes van Jan en Els uit Vietnam.

• 09 Januari 2009 - 12:16

Maurice:

Wauw! Deze foto's zijn echt super! Leuk om al die mensen te zien..
    Dat zal me een prachtig fotoboek worden straks. Jullie hebben natuurlijk nu al zin om alles keurig netjes in te plakken! :lol: xxx

• 09 Januari 2009 - 12:55

Dorothé:

Ja, geweldig die foto's.
    Je hebt er al een heleboel. Kun je straks een geweldige reportage van maken! 't Is maar goed dat wij hier niet zo bepakt hoeven rondlopen-/rijden.

Liefs, Dorothé

• 09 Januari 2009 - 13:05

Gerard En Anneke:

Hoi Jan en Els.
    Dat zijn zeker mooie foto's. Fijn ook dat er zoveel plek was op die boot. Hier is het zeer koud, maar prachtig schaatsweer. Dus precies het tegenovergestelde als bij jullie. Voor de rest alles prima hier.
    Liefs, Gerard en ons An

• 09 Januari 2009 - 14:06

Marc:

NON DE TJU, geweldige foto's, is genieten. jullie aan te zien. en nu alle verhalen goed op de harde schijf zetten,bovenin.
    super om mee te reizen met jullie.
    CARPE DIEM.
    groeten marc vd kerkhof.

• 09 Januari 2009 - 16:17

Rinie & Annie:

Schitterend wat een fotoboek zal dat worden het zijn er weer veel maar je ziet steeds iets anders jullie zijn nu echt in een andere wereld dat word wat over een week of 6.Geniet er samen van dat doen wij ook een beetje als we jullie verhalen lezen.
    Met Hans gaat het weer wat beter hij is nu aan het revalideren.groetjes van ons.Rinie en Annie en kids.

• 09 Januari 2009 - 17:08

Arpa:

Wat indrukwekkend allemaal.En geweldig dat we er van mee kunnen genieten.
    Ik dacht wel he alweer een bericht wat snel ,maar wel tof.
    En Janneman je bent en blijft een politie man zo behulpzaam.
    Veel plezier doei doei
    Liefs kus van ons.

• 09 Januari 2009 - 19:26

Hannie:

Héle mooie foto's, erg sfeervol! Blijf ons verrassen... groetjes jezus x

• 10 Januari 2009 - 13:40

Ben En Ons Corry:

hoi Jan en Els wat een mooie foto,s ze zijn zo herkenbaar voor ons geweldig land he dat Laos Genieten maar xxx van ons

• 10 Januari 2009 - 18:09

Mariarini:

in een woord geweldig bedankt dat jullie na het branden het erzo snel er op hebben gezet was genieten ,wat jullie ook doen dat was te zien.Veel fijn reis plezier verder

Liefs maria en rini

• 10 Januari 2009 - 20:36

Henk Jaspers:

ziet er erg leuk en spannend uit,maar je moet toch je collega,s missen?
    mooi verslag en foto,s.

gr. Henk Jaspers

• 11 Januari 2009 - 16:45

Arjen En Astrid:

Hoi Jan en Els,

Wederom prachtige foto's. Ziet er allemaal heel mooi uit en jullie verhalen zijn heel leuk om te lezen. Nog veel reisplezier. Groetjes Ar en As

• 12 Januari 2009 - 21:15

Loes:

Foto's zien er opnieuw geweldig uit zeg!! WAUW!

lekker genieten!

liefs loes

• 13 Januari 2009 - 08:47

Leo Hanny:

Hallo Jan en Els,
    ja zeker de moeite waard wat een prachtige foto,s
    geniet maar!
    groetjes van ons.

• 13 Januari 2009 - 10:11

Yvonne:

Wat een mooie foto's,ik zit op het werk en als ik hier naar kijk denk ik zat ik maar daar.geniet lekker dat doe ik hier ook.....
    groetjes van ons allemaal.

• 13 Januari 2009 - 10:49

Jos En Liels:

Hoi Jan en Els,

Wat een prachtige reis zijn jullie aan het maken. Petje af voor jou Els want er zullen zich regelmatig situaties voordoen die je misschien, als je het vooraf geweten had, niet zou hebben gedaan.
    Vooral de primitieve overnachtingen zijn daar een goed voorbeeld van.
    De foto's uit Laos zijn inderdaad erg bijzonder. Sommigen ook erg aandoenlijk terwijl weer anderen me een ongemakkelijk gevoel geven over onze luxe!!!! Hoe vinden jullie het eten daar? Jullie zien er nog steeds goed uit. Niet vermoeid, tgenminste dat is mijn indruk.
    Jullie hebben een prachtige tijd in Nederland gemist. We hebben strenge vorst gehad, veel sneeuw en schaatsplezier. Het rijp op de bomen was werkelijk een prachtig gezicht. Veel mensen klagen over het koude weer, Jos ook, maar ik vind het heerlijk en kan daar erg van genieten.
    Inmiddels zijn jullie al over de helft van de tijd heen. Wat gaat dat toch snel he?!!! We hopen dat jullie ook heel erg genieten van jullie reis en we zijn heel erg benieuwd naar al die verhalen die jullie te vertellen hebben als jullie weer terug zijn.
    We hebben jullie ook erg gemist tijdens onze jaarlijkse Nieuwjaarsreceptie. Het was weer ouderwets gezellig maar dat heb je misschien al wel van Dorothe gehoord.
    Nou Jan en Els, nog heel veel plezier!!!!

Veel lieve groetjes en xxxxx

Jos en Liels

• 13 Januari 2009 - 13:58

Henny En Lia:

Dat is wel een uitkomst die digitale fotografie!!! Wij zien wel dat jullie je niet vergeten.Overigens: dit is uiteraard ook onvergetelijk. lande Vanuit een koud kikker(poel) landje heel veel
    groeten en straks(???) weer gezond terug, wat gaat de tijd snel.
    |Henny/Lia( die in afwachting zijn van het 4e kleinkind)

• 13 Januari 2009 - 21:54

Maarten K:

Hoi Els en Jan,

Een fantastische reis, erg mooie foto's. Met plezier jullie site bekeken en ... geniet ze.

Groeten

• 14 Januari 2009 - 09:38

Harrie Van De Laar:

Hallo luitjes, hier missen jullie niks, het is of steenkoud, -17 graden 's-nachts of zoals nu bewolkt en regenachtig blijf nog maar lekker effe daar en geniet er maar van, groetjes Harrie van de Laar

• 15 Januari 2009 - 10:57

Wilma, Wendy, Lianne:

Hoi Els (en Jan),

We willen even laten weten dat we zonder jou de vakantie van Wilma zijn wezen vieren. Het was stikke druk dus we zijn met die bak van Wilma (heeft tegenwoordig een Mercedes slee) door de drive geweest.....

Nou genieten maar lekker van al die lekkernijen die we op een van jullie foto's kunnen zien. Haha

Maar geniet verder vooral van alles wat jullie daar meemaken en van elkaar.

Gr. van die (donker)blonde mutsen

Ps dan witte geit

• 16 Januari 2009 - 20:14

Kasper En Paula:

Hoi zusje en zwager
    Het klinkt misschien afgezaagd maar ook wij hebben genoten van jullie foto's Wat mooi maaaaar wij hebben gisteren ook iets wonderlijks meegemaakt wij zijn weer opa en oma geworden van een schitterende kleindochter
    Ze heet Jolijn en alles gaat heel goed. Verdere details hoor je later wel. Sander maakt het ook goed in Vancouver. Nou geniet nog maar lekker verder. Groetjes en een dikke kus van ons
    Kasper en Paula

• 17 Januari 2009 - 13:38

Riny & Harrie:

Hoi Els en Jan,

Mooie plaatjes hebben jullie daar gemaakt, zeg. Vooral de foto's van die kindersnoetjes zijn erg mooi.
    Bij ons staat alles nu in het teken van het komende vertrek van onze dochter en haar vriend naar Australië. A.s. dinsdag is het zo ver.
    We wensen jullie nog enkele fijne weken toe.

Riny & Harrie

• 17 Januari 2009 - 16:34

Denise Mol:

Hoi ome Jan en tante Els.
    Wat een mooie foto"s.
    Ik ben nu bij opa en oma.
    En ik wil jullie even de groetjes doen.

groetjes van:
    Denise,Trey,Annieta,Jeroen,oma{Corry},opa{Ben}.