Poeh - Reisverslag uit Veghel, Nederland van elsenjan - WaarBenJij.nu Poeh - Reisverslag uit Veghel, Nederland van elsenjan - WaarBenJij.nu

Poeh

Door: els en jan

10 Oktober 2008 | Nederland, Veghel

we worden nu toch wel zenuwachtig hoor.
Worden af en toe wakker met de vraag, vinden we dit wel leuk, maar WE DOEN HET WEL.
Morgen nog 3 weekjes.
De planning is: 3 weken Maleisie, 1 maand Thailand,2 weken Laos, 1 maand Vietnam 2 weken Cambodja en 1 week om weer terug in Sangapore tekomen, maar prik ons er niet aan vast, er kan nog vanalles veranderen.
Verder vervolg in Azie.
Liefs Jan & Els

• 11 Oktober 2008 - 15:54

Jaap:

Nou ik vind het ook spannend hoor! Ben er zo trots op dat jullie dit gaan doen! Tot morgen... x

• 12 Oktober 2008 - 11:46

Bob & Snet:

Is da wa.....
    Midden in de kredietcrisis en gewoon lekker er tussenuit.
    Wel boekje meenemen van Thai's hoe "Norrit" daar heet ivm de scheiterij!
    Ongelofelijk veel leut op jullie avontuur en we kijken uit naar de foto's en jullie verhalen!

• 12 Oktober 2008 - 16:35

Rinie & Annie:

Bedankt voor de afscheidsborrel was gezellig we houden kontakt.Jullie mogen ook wel wat gespannen zijn dat is gezond maar jullie hebben nu de kans geniet er van.We zullen jullie zeker volgen via de mail.liefs Rinie &Annie.

• 12 Oktober 2008 - 17:34

Ine:

Ja, echt spannend ook voor ons hoor. Het zal wel raar zijn jullie zo lang te missen.

• 12 Oktober 2008 - 22:10

Claudia Vd Tillaart:

Hoi Jan & Els,

Spannend hoor maar wel helemaal te gek!!!
    Azie is mooi en het reizen gaat over t algemeen heel gemakkelijk.
    Jammer dat jullie in de periode van 20 Januari t/m 10 februari niet in de buurt zijn van Maleisie......anders kwamen we elkaar misschien wel tegen onder het genot van een lekker koud pilsje.....
    Ik ga zeker vaker deze site bezoeken, ben erg benieuwd hoe t jullie zal vergaan.
    Heel veel plezier alvast!!!!

Groetjes, Claudia.

• 13 Oktober 2008 - 11:54

Pa En Bets:

even kijken of een bericht,goed aankomt,dat wij sturen,laat even weten,wij zijn ook een beetje gespannen of het allemaal goed gaat,groetjes pa en bets.

• 22 Oktober 2008 - 11:34

Harrie Dekkers:

Jan en Els

Ik kan er ook bij.
    Ben benieuwd

• 26 Oktober 2008 - 17:06

Petra En Eric:

Heel veel plezier en succes tijdens deze trip. Het lijkt me een ontzettend leuk avontuur om die omgeving en de situatie te zien hoe die mensen daar leven. Kijk goed uit wat je eet en waar je loopt! Tot na de carnaval, groetjes Petra en Eric

• 26 Oktober 2008 - 17:13

Maurice:

Ik heb geen handleiding voor reizen op zich, maar voor het beheer van deze site wil dat nog wel lukken! Ben apetrots op jullie... Veel plezier, geniet ervan en mis het thuisfront niet... Dat wacht wel! Echt!

Ps: Denk aan mijn adidas jasjes! :) Ik heb maat M.

• 27 Oktober 2008 - 08:20

Maike En Ward:

Hoi Jan en Els,

We lazen net op onze site over jullie plannen. Heel erg toevallig en erg gaaf dat jullie dit gaan doen. We zitten nu in Nieuw-Zeeland en we komen op 17 november in Thailand aan. We zijn ook van plan om Maleisie, Loas en Cambodia te gaan bezoeken. Hoe, wat of wanneer weten we nog helemaal niet. We moeten namelijk nog een Lonely Planet kopen voordat we wat kunnen gaan plannen, en dan nog veranderen de plannen met de dag.
    We kunnen elkaar middels de site's aardig volgen, dus wie weet tot ziens!!

Alvast heel veel plezier gewenst.

Maike en Ward.

• 28 Oktober 2008 - 17:14

Mart:

Jan en Els, hopelijk komen jullie in goede gezondheid terug. Natuurlijk enkele kilootjes lichter en door en door gebruind.
    Ik wacht in spanning op de avonturen die je te vertellen hebt.
    Vriendelijk groet uit Schijndel.

• 28 Oktober 2008 - 17:56

Ine:

De zakdoeken liggen al klaar!

• 29 Oktober 2008 - 18:08

Joost:

heej wereldburgers kijken jullie goed uit wat je doet?? ik zie jullie graag weer heelhuids thuis!!! tot m@ils!

• 30 Oktober 2008 - 10:52

Leo Hanny:

we wensen jullie een kei mooie reis veel plezier en een onvergetelijke ervaring, genieten!!!

• 30 Oktober 2008 - 18:31

Maria Rini:

leuk jullie nu zo al te volgen.Wij hopen dat dit in het buitenland ook zo goed gaat.Dan kunnen we voor jullie meegenieten.Die pruik laat je toch wel thuis.Op drugs gebruik hebben ze het daar niet.Heeeeeeeeeeeeeeeel fijne en mooie reis.tot gauw op deze site groetjes maria rini.

• 01 November 2008 - 11:09

Arjan:

Els en Jan,

Een goede reis en veel plezier. Ik ga jullie volgen op deze site.

Groetjes een collega.
    Ps: hoe zit het met de weekstaten (grapje)

• 01 November 2008 - 11:09

Arjan:

Els en Jan,

Een goede reis en veel plezier. Ik ga jullie volgen op deze site.

Groetjes een collega.
    Ps: hoe zit het met de weekstaten (grapje)

• 01 November 2008 - 12:32

Claudia:

Nog 1 nachtje slapen.......

Een hele goede en voorspoedige vlucht morgen en natuurlijk heel veel plezier in de oost!!!!!!!!

Groetjes, Claudia.

• 01 November 2008 - 15:46

Ciske:

Lieve tante els en ome jan
    Jullie zijn vast heel zenuwachtig hahaha
    Een hele goede reis alvast en probeer vanavond wel te slapen he! De stamppot met worst
    moet je maar even achterwegen laten..denk ik. Misschien hebben ze dat in Azie hebben maar dat lijkt me niet haha
    XX Heel veel plezier
    Klein Petekindje Ciskee

• 02 November 2008 - 11:35

Harrie Dekkers:

Vandaag een goede vlucht.
    Geniet van jullie reis.
    maar vooral gezond weer terug.

• 02 November 2008 - 18:33

Jaap:

snik snik! Mis jullie nu al! Hoe was jullie vlucht? Hotelletje zoeken gelukt? xxx

• 03 November 2008 - 12:57

Anita:

Veel plezier en een goede reis. We zullen jullie volgen. xxx

• 03 November 2008 - 13:05

Mappie:

Heee Esl en Jan , het begin is gemaakt, hopelijk hebben jullie een goede vlucht gehad, nu vooral genieten he ,van al dat moois wat jullie te wachten staat!!!
    Liefs X

• 03 November 2008 - 17:46

Liesbeth:

geniet, geniet, geniet!!!
    Mooie verhalen voor straks achter de geraniums. ha, ha!

• 03 November 2008 - 18:16

Dorothé:

Hé Elske en Jan,

al ergens geslapen (behalve in het vliegtuig) ?? Ik hoop dat jullie een (2) goede vlucht(en) hebben gehad en dat alles verder goed verloopt. Have fun and take care. Liefs, Dorothé

• 04 November 2008 - 13:43

Bep Dick:

Waar ben jij.nu, dat vragen wij ons al een paar dagen af. Zijn bij school bezig met geluidsscherm.Veel plezier en zien uit naar jullie eerste bericht.

• 04 November 2008 - 20:36

Hannie En Ciske:

vol verwachting kijken we uit naar jullie eerste berichtje. hopelijk is tot nu toe alles voorspoedig verlopen! Misschien een jet-lag? Hier is het koud en grijs, brr... xxx