Jakarta en weer thuis - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van elsenjan - WaarBenJij.nu Jakarta en weer thuis - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van elsenjan - WaarBenJij.nu

Jakarta en weer thuis

Door: els en jan

09 Maart 2014 | Indonesië, Batavia

Hoi Allemaal.

Nu dan nog één verhaaltje voor op de site, maar dan anders dan anders,
want we zijn nl. al thuis.!!
Zoals jullie misschien wel weten maken we van elke reis van ons een album met de verhalen foto's en reacties van jullie.
In de laatste week dat we in Indonesie waren, was het internet niet optimaal, maar we willen nog wel graag de laatste foto's plaatsen.
Dus kort door de bocht, we hebben in die laatste week nog verschillende tourtjes gemaakt en zijn toch nog de Borobudur
wezen bezoeken. Want als je op Java ben, moet je dit ook gezien hebben. Dit is een gigantische tempel die voornamelijk door de nederlanders is gerestaureerd.
In de week ervoor was deze echter gesloten vanwege de vulkaanuitbarsting op Java, maar nu weer schoon gemaakt.
De laatste dagen hebben we doorgebracht in Jakarta wat een gigantische grote stad met miljoenen inwoners.
Op verzoek van de vader van Jan de militaire begraafplaats bezocht om te kijken of dit netjes onderhouden werd, wat echt wel het geval is. Erg indrukwekkend hoor, om zo ver weg zoveel nederlandse graven te zien.

Nog de laatste foto's en misschien tot volgende jaar.
En mocht iemand de behoefte voelen om HEEL de fotoreportage van Indonesie te willen zien, de deur staat open en de koffie staat klaar

Liefs Jan en Els

• 09 Maart 2014 - 16:46

Maria Rini:

Hoi luitjes , zo te zien en te lezen weer een fantastische reis gehad.

Fijn dat jullie weer heel huids thuis zijn, er is toch maar weer een vliegtuig vermist,

Graag to gauw ziens in veghel.

Wat een weer hier he'

groetjes Maria en Rini,

Gaan de gedachten al weer naar de campert doei

• 09 Maart 2014 - 17:38

Claudia:

Oh wat bale voor jullie dat t er alweer op zit...
    Het was voor ons weer erg leuk om jullie verhalen te lezen en de mooie foto's te zien!
    We zijn dan ook weer erg benieuwd waar jullie volgende reis naar toe gaat.
    Maar..... geniet nu nog maar eerst wat na, van alles wat jullie hebben meegemaakt.
    Groetjes, Esther & Claudia xxx.

• 09 Maart 2014 - 19:04

Arpa:

He Elja

Wat zijn de weken weer voorbij gevlogen ,we hebben weer erg genoten van jullie reis verhaal en de
    mooie foto's .
    Tot gauw weer, lieve gr van ons XX

• 09 Maart 2014 - 20:27

Harrie En Riny P.:

't Was weer een geweldige reis met, zoals we inmiddels gewend zijn, erg mooie foto's die jullie verslag completeren! Fijn dat we er weer deelgenoot van konden zijn en.....................een afspraak is inmiddels gemaakt! We verheugen ons op wat we nog meer te horen krijgen!!
    Tot gauw!!

• 09 Maart 2014 - 22:11

Loes:

super mooi weer!! welkom thuis!

• 10 Maart 2014 - 14:23

Jeanne En Peter:

toch fijn weer thuis jullie genoten en ik ook van de fotos en verslagen groetjes Jeanne en Peter

• 10 Maart 2014 - 16:53

Ria: