LAATSTE WEEKJE STRAND - Reisverslag uit Máncora, Peru van elsenjan - WaarBenJij.nu LAATSTE WEEKJE STRAND - Reisverslag uit Máncora, Peru van elsenjan - WaarBenJij.nu

LAATSTE WEEKJE STRAND

Door: Els en Jan

12 April 2011 | Peru, Máncora

Hoi allemaal.

Hier alweer ons laatste verslagje. Ongelofelijk dat we al bijna drie maanden op reis zijn, maar vrijdag gaan we toch echt weer naar huis. Als we nu terug kijken wat is de tijd dan toch snel gegaan.
Maar goed, eerst nog even onze laatste weekje beschijven. Vanuit Ica met de bus naar Lima. Daar een nachtje geslapen en de volgende dag met de bus nog even naar Mancora. Nou nog even, het bleek vanuit Lima toch nog 1000 km te zijn. Met de nachtbus deze keer weinig geleden en de volgende dag omstr. 10.00 uur aangekomen in Mancora.
Nou Mancora was toch wel een andere badplaats dan Iquique in Chili. Geen flats en zeker geen grote plaats. Wel een mooi strand maar het stadje bestond meer uit hutjes dan wat je bij een moderne badplaats zou verwachten (had ook zijn charme) en veel minder luxe. Was toch DE BADPLAATS van Peru. Op een resort toch een prachtige romantische bungalow kunnen ritselen voor een week. Grote bungalow met uitzich op zee, slapen onder een klamboe met ’s nachts alle deuren open en buiten onder de palmbladeren een warme stortdouche. Hier samen een heerlijke laatste week gehad met elke dag prachtig weer.
We hopen jullie na 16 april weer in levende lijve te ontmoeten en sommige van jullie te knuffelen.
Willen we jullie toch nog even allemaal bedanken voor jullie warme, leuke en soms gevatte reacties. We keken daar (dagelijks) altijd naar uit en voelde onze familie en vrienden dan altijd dicht bij.
We zitten nu, op het einde van onze Zuid-Amerika reis ,wel eens te vergelijken met ons eerste avontuuur, Zuid-Oost Azie van 2 jaar geleden. Met onze Zuid-Amerika reis hebben we de dieptepunten (waren er maar enkele) dieper ervaren maar onze hoogtepunten (en dat waren er velen) waren zeker hoger.
OOK ONZE ZUID-AMERIA REIS WAS 1 GROOT ONVERGETELIJK AVONTUUR, WE HEBBEN GENOTEN.

Nou buenos dias en tot live.

Liefs Jan en Els.

• 12 April 2011 - 06:15

Leo En Ria:

hallo Els en Jan

Een hele goede terugreis gewenst en tot volgende week.

groeten Leo en Ria

• 12 April 2011 - 06:56

Jaap :

Minder Luxe zeggen ze dan! Ik vind het nogal!! Mooi hoor!
    Tot zaterdag xx

• 12 April 2011 - 07:01

Liesbeth:

Het was waanzinnig leuk om jullie reisverslagen te lezen! Heb je wederom het adres voor mij van dat laatste resort? (zucht!).
    Goede reis terug.
    gr. Liesbeth

• 12 April 2011 - 07:15

Maurice:

Ja en nou is het genoeg geweest! Kom als de wiedeweerga nou maar deze kant op...Het is knuffeltijd! :P xxx

• 12 April 2011 - 07:20

Gerard En Marianne :

hoi els en jan
    geniet er nog maar heel erg goed van, want als je terug bent begint de dagelijkse sleur weer. geen palm stranden en romantische hutjes meer. misschien weer een volgende reis in gedachte????
    de foto's lijken wel uit een advertentie geweldig mooi.

hele fijne reis terug en bedankt voor de mooie verhalen en foto's

gr gerard en marianne

• 12 April 2011 - 08:23

HuDo:

We hebben genoten van jullie verhalen en wensen jullie een goede en veilige reis naar het vertrouwde Veghel. Liefs, HuDo

• 12 April 2011 - 08:36

Loes:

Wat zijn jullie toch ook leuk. Jullie zien er goed uit! Kom maar snel naar Veghel.

Kus Loes

• 12 April 2011 - 10:50

Wil Van Hoof.:

Els en Jan.

Wat jullie hebben gehad pakt niemand je meer af. Ik begrijp jullie gevoelens heel goed. De wereld is voor eenieder gemaakt en dan moet je hem zien ook. Echter, weinigen doen het, WAARONDER JULLIE. Ik wens jullie nog een goede reis terug naar de stal. Tot ziens.
    Gr Wil v Hoof.

• 12 April 2011 - 10:54

Eva En Arno:

Wow, wat een luxe!! En een mooie afsluiting van jullie reis. Geniet van de thuiskomst!

• 12 April 2011 - 12:34

Arpa:

Toch nog even op de valreep .
    Had dit gisteren al op de andere site gedaan n.l.
    We zullen echt af moeten kikken de geweldige verhalen en foto,s zullen we missen.
    Tot gauw liefs van ons

• 12 April 2011 - 14:01

Bob Te P:

Tijd vliegt als je het naar je zin hebt !!
    Prachtige verhalen en foto's maar ik hoop deze gauw van jullie zelf te horen / zien.
    Goed bekeken van jullie; eerst daar een lekkere zomer pakken en hier er weer mee doorgaan.
    Jammer dat je weer moet werken.
    Goeie reis en tot gauw! (badje hier 28 gr) Snebo

• 12 April 2011 - 16:18

IZY En Jaap:

Wij hebben genoten van jullie prachtige reis en van de mooie Foto's
    ja de tijd gaat erg snel , maar we hopen jou weer in goede gezonheid en heel veel werklust dinsdag de 19 april weer te zien

groetjes IZY en Jaap

• 12 April 2011 - 16:30

Claudia:

Wat een heerlijkheid daar, het ziet er erg mooi uit. Een mooie plek om even bij te komen na een periode van reizen en vele indrukken opgedaan te hebben. Ik las dat jullie de 19e alweer aan het werk moeten......pff, kan me voorstellen dat jullie daar nog even niet aan moeten/willen denken. Nou, geniet er nog maar extra van, hopelijk gaan de dagen nu even niet al te snel voorbij. Alvast een hele goede terugreis en veel plezier bij het weerzien van jullie kinderen, familie, vrienden etc.
    X Esther & Claudia

• 12 April 2011 - 16:46

Anneke En Gerard:

Nou Els en Jan, het einde nadert. Geniet er dus maar extra van want je weet nog van de vorige reis hoe lastig het was weer in het ritme van werken te komen. ( ik wil jullie niet ontmoedigen hoor!)Maar jullie kunnen tenminst terugkijken op een geweldige tijd. Een heel goeie reis terug en hopelijk snel tot ziens.
    Liefs, Gerard en ons An

• 12 April 2011 - 18:33

Maria Rini:

Jullie zitten zo lekker te zwaaien naar ons op het strand maar, lekker weer thuis zijn lijkt ,ons toch ook weer fijn voor jullie.
    De jongens en familie, kennisen zijn heel belangrijk voor jullie.
    De thuis reis zal dus een dubbel gevoel geven.
    Een heel fijne en veilige terug reis gewenst ,door ons en snel tot ziens.

Groetjes maria rini

• 12 April 2011 - 18:49

Wilma En Peter:

Dat is genieten zo aan het strand, heerlijk.

Goeie reis terug.

Liefs Wilma

• 12 April 2011 - 20:12

HEN/RIA:

HOI hoi voor de laatste keer nog een hele fijne zonnige week gewenst (en jullie zien er al zo aso uit) en Jan mocht het zo zijn dat je van mij ook een knuffel wil als jullie terug zijn ...dan wel zonder dat pikding op je kin he'.Verder een hele goede terugreis, en hopelijk zien we jullie weer snel.xxx
    Groetjes en tot tot.Hen/Ria

• 12 April 2011 - 20:28

Rinie & Annie:

Hallo luitjes nog vlug een laatste berichtje het gaat nu wel snel Morgen al woensdag maar nog lekker 2 dagen samen aan het strand heerlijk!
    Jan gaat de baard ook mee naar huis of laat je die in Lima achter? Dan niet de laatste dag scheren ,dan heb je z`n bleke kin bij thuiskomst.n heel fije thuisreis en tot gauw.
    liefs Rinie en Annie.xxx

• 13 April 2011 - 11:09

Freddie & Wendy:

Hallo Els & Jan,

Het zit er al weer bijna op voor jullie, wat is de tijd toch voorbij gevlogen.

Het was echt leuk om jullie verslagen te lezen en de geweldige foto's te bekijken.

Een hele goede terug reis toegewenst.

Liefs Freddie & Wendy :-)

• 13 April 2011 - 17:03

Harrie En Riny:

Hoi Els en Jan,
    ja, dat was het dan!! Jullie kunnen weer op een schitterend avontuur terugkijken!! Het was voor ons ook elke keer weer prachtig te lezen en te zien wat jullie pad kruiste. Heel graag horen we later jullie verhalen hierover.
    Wat een schitterende locatie was het resort waar jullie verbleven!!
    Els en Jan we wensen jullie nog een fijn staartje van de reis en voor daarna een goede vlucht en een welkom weer in Veghel!!

• 14 April 2011 - 12:32

Jack Van Lieshout:

Hoi samen,
    Na vele maanden de reis op de voet gevolgd te hebben wens ik jullie een fijne en veilige terugreis toe.
    Het was een prachtige reis wat ik gezien heb dus dat was prima gelukt. Twee fotos gezien coca bladeren kauwend in de bus en de laatste foto in de bus keek je ook behoorlijk scheel ,toch niet van de drank?
    Volgende week terug, je hebt geluk ivm het zomeruiniform!!Grgr Jack.

• 15 April 2011 - 18:27

Joep En Marjo:

Nou, goeie reis naar huis. Thuis is het ook weer goed hoor. We komen een keer aangefietst om jullie verhalen live te horen.
    Groetjes Joep en Marjo

• 19 April 2011 - 08:06

Lies En Lex:

Beste Els en Jan, wat is het toch geweldig dat jullie weer zo'n prachtige reis hebben gemaakt. Nu weer lekker thuis. Wij zijn een dagje voor jullie thuis gekomen! Ik bewaar jullie verhalen want Z- Amerika staat ook hoog aan ons lijstje...:)

Liefs Alex en Marlies

• 28 September 2011 - 12:06

Jaap:

Nog maar een paar nachtjes slapen!!